Wirtualny fax - odbieranie: Dzięki tej usłudze możesz wysłać faks a Ty otrzymasz go na swoje konto e-mail w pliku pdf. Dzięki temu oszczędzasz na papierze, nie musisz posiadać żadnego urządzenia, łatwo będziesz mógł zarchiwizować faksy.

Wirtualny fax - wysyłanie: Dzięki tej funkcji możesz wysyłać faksy bez urządzenia. Możesz zrobić to ze swojego panelu przez upload pliku (web2fax) lub wysłać faks przez e-maila (mail2fax).

IVR: Dzięki temu narzędziu będziesz mógł dowolnie kreować procesy podczas połączenia przychodzącego na jeden z Twoich numerów. Będziesz mógł między innymi:
- ustawić warunek czasowy (np. ustawić zapowiedź po godzinach pracy firmy),
- sprawdzić czy połączenie zostało odebrane, nie odebrane itd. (np. przekierować połączenie na inny numer gdy nie jest odebrane)
- włączyć funkcję centrali (oczekiwać na wybór tonowy np. Aby połączyć się
z działem handlowym wybierz 1),

- nagrać i odtwarzać zapowiedzi,
- włączyć sygnał faksu (uruchomić odbieranie faksu),
- włączyć kolejkę (call center),
Możesz kreować wiele szablonów (scenariuszy) IVR i przypisywać je w dowolnej chwili do swoich numerów.

Nagrywanie rozmów: Możesz włączyć nagrywanie rozmów wychodzących lub przychodzących i odtwarzać je w dowolnej chwili z własnego panelu.

Numery wewnętrzne: Jeśli na koncie klienta jest więcej kont voip i jeśli często zamierzasz między nimi wykonywać połączenia.

Call center: Usługa przeznaczona jest do działów call center. Umożliwia kolejkowanie połączeń przychodzących oraz informowanie klientów o czasie do połączenia
z konsultantem oraz o pozycji w kolejce. Usługę można konfigurować na wiele sposobów między innymi ustalać strategię łączenia konsultantów.

Muzyka na czekanie: Możesz ustawić własną muzykę, którą będzie słyszał Twój rozmówca, gdy Ty naciśniesz przycisk HOLD lub gdy będziesz przełączał rozmowę.

SIP/IAX trunk: Możesz skonfigurować tzw. trunk przy pomocy jednego konta voip, przypisać do niego wiele numerów publicznych oraz rozpoznawać jaki numer jest wywoływany. Możesz również ustawiać jaki numer ma być prezentowany podczas połączeń wychodzących. Możesz ustawić czy połączenie przychodzące ma być realizowane przez protokół SIP czy IAX2.

Prezentacja jednym numerem: Mając wiele kont SIP i wiele numerów publicznych możesz zawsze prezentować się jednym z numerów, które posiadasz niezależnie
z jakiego konta SIP wykonujesz połączenie.

Panel Klienta

log W ramach sieci 0,00 zł

 

flaga 1 Polska 0,05 zł

 

flaga 1 Komórkowe 0,12 zł

 

flaga 12 Wielka Brytania 0,07 zł

 

flaga 8 Niemcy 0,07 zł

 

flaga 11 USA 0,06 zł

 

flaga 4 Czechy 0,08 zł

 

flaga 6 Holandia 0,26 zł

 

flaga 7 Kanada 0,05 zł

 

flaga 2 Australia 0,49 zł

 

flaga 3 Austria 0,08 zł

 

flaga 5 Francja 0,07 zł

 

flaga 9 Rosja 0,18 zł

 

flaga 10 Szwecja 0,07 zł

 

flaga 13 Włochy 0,07 zł

 

* ceny netto

DMC Firewall is a Joomla Security extension!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  
EU Cookie Directive Module Information